Reklamace a servis
jak postupovat v případě reklamace nebo servisu výrobků
UPOZORNĚNÍ: AlfaDental není servisní firma a veškeré úkony týkající se přístrojů provádějí externí autorizované smluvní společnosti:
přístroje a kartáčky philips sonicare
Pokud potřebujete reklamovat nebo zajistit servis na elektrické kartáčky Philips Sonicare, nemusíte výrobek zasílat na prodejnu nebo ho nosit osobně, ale využijte bezplatný svoz reklamovaných produktů z vaší adresy zdarma kurýrem Philips po celé republice.
Velmi se tím zrychlí průběh vaší reklamace.
Infolinka philips: 228 880 896
Stačí jen zavolat a domluvit si s operátorkou termín a místo svozu.
Produkt vám pak bude zdarma i doručen zpět. Co vše budete potřebovat k reklamaci (kopii dokladu o koupi, stručný popis závady) vám také sdělí a poradí.
Více info zde: autorizovaná servisní střediska Philips
přístroje značky waterpik
Pro reklamace a záruční servis výrobků Waterpik zakoupených v našem eshopu volejte přímo: 235 002 329 nebo 606 059 740
Pozáruční opravy neprovádíme!
ostatní výrobky
1. Zavolejte nám na naší informační linku 724 884 041 nebo napište email na adresu obchod@alfadetal.cz a popište váš problém.
2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.
Adresa pro doručení výrobků na opravu nebo výměnu:
Neplatí pro výrobky Philips Sonicare a Waterpik!
AlfaDental, Komunardů 55, 170 00 Praha 7
Doklady potřebné k vyřízení reklamace nebo servisu:
- Popis závady
- Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
- Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)
V žádném případě nám zboží neposílejte bez předchozí komunikace !!!