Reklamace a servis

jak postupovat v případě reklamace nebo servisu výrobků

UPOZORNĚNÍ: AlfaDental není servisní firma a veškeré úkony týkající se přístrojů provádějí externí autorizované smluvní společnosti:

přístroje a kartáčky philips sonicare

Pokud potřebujete reklamovat nebo zajistit servis na elektrické kartáčky Philips Sonicare, nemusíte výrobek zasílat na prodejnu nebo ho nosit osobně, ale využijte bezplatný svoz reklamovaných produktů z vaší adresy zdarma kurýrem Philips po celé republice.

Velmi se tím zrychlí průběh vaší reklamace.

Infolinka philips: 228 880 896

Stačí jen zavolat a domluvit si s operátorkou termín a místo svozu.

Produkt vám pak bude zdarma i doručen zpět. Co vše budete potřebovat k reklamaci (kopii dokladu o koupi, stručný popis závady) vám také sdělí a poradí.

Více info zde: autorizovaná servisní střediska Philips


přístroje značky waterpik

Pro reklamace a záruční servis výrobků Waterpik zakoupených v našem eshopu volejte přímo: 235 002 329 nebo 606 059 740

Pozáruční opravy neprovádíme!


ostatní výrobky

1. Zavolejte nám na naší informační linku 724 884 041 nebo napište email na adresu obchod@alfadetal.cz  a popište váš problém.

2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.

Adresa pro doručení výrobků na opravu nebo výměnu:

Neplatí pro výrobky Philips Sonicare a Waterpik!

AlfaDental, Komunardů 55, 170 00 Praha 7

Doklady potřebné k vyřízení reklamace nebo servisu:

  1. Popis závady
  2. Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
  3. Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)

 

V žádném případě nám zboží neposílejte bez předchozí komunikace !!!