Bylinný gel na dásně HERBADENT Parodontol 35 g

Neohodnoceno

Ověřeno v praxi PŘÍRODNÍ produkt Efekt lupa
  • 1 z 2

Bylinný gel na dásně s extrakty a silicemi klinicky ověřené směsi 7 léčivých rostlin. Posiluje a regeneruje zánětlivé dásně, zklidňuje poškozenou sliznici dutiny ústní, snižuje riziko zánětu dásní a paradentózy. Vhodné při výskytu zánětlivých problémů, aftů, projevech parodontózy, krvácení a zánět dásní, péči o dásně s otlaky pod snímatelnými náhradami nebo po rovnátkách. Neobsahuje chemická barviva. Vhodný pro těhotné ženy a děti. Obsah: 35 g.

Dostupnost SKLADEM i na prodejně
Můžeme doručit do
20.8.2018
Měrná cena 129 Kč / 1 ks
Cena 106,61 Kč bez DPH
Kód produktu HG207
Výrobce Herbadent
Kategorie Zubní gely
Záruka 2 roky

Bylinný gel na dásně HERBADENT Parodontol 35 g

Bylinný gel s obsahem extraktů a silic klinicky ověřených. Používá se při výskytu zánětlivých problémů, aftů, při projevech parodontózy, krvácení a zánětech dásní. S výhodou se dá také využít k péči o dásně s otlaky pod snímatelnými náhradami nebo po rovnátkách.

Obsahuje léčivé rostliny: řepík, nátržník, šalvěj a heřmánek v kombinaci s přírodními silicemi mátovou, hřebíčkovou a fenyklovou. Gelová forma vytváří na dásních bylinný film s déletrvajícími účinky.

Používá se každý večer a je vhodný i pro děti a těhotné ženy.

výhody:

• Posiluje a regeneruje zánětlivé dásně
  • Zklidňuje poškozenou sliznici dutiny ústní
  • Snižuje riziko zánětu dásní a paradentózy
  • Vysoký obsah bylinného extraktu
  • Vhodný pro péči o dásně s otlaky pod snímatelnými náhradami nebo po rovnátkách
  • Lze použít na mezizubní kartáčky
  • Vhodný pro těhotné ženy a děti
  • Neobsahuje chemická barviva

doporučené použití:

Při výskytu zánětlivých problémů, aftů, při projevech parodontózy, jako je krvácení a zánět dásní, pro péči o dásně s otlaky pod snímatelnými náhradami nebo rovnátek.

Lze používat na dásně každý večer po vyčištění zubů. Nenahrazuje běžnou zubní pastu. Nanese se rovnoměrně na dásně pomocí měkkého kartáčku nebo mezizubního kartáčku a nechá se působit. Ústa se již nevyplachují.

Složení:

Aqua Purificata, Herbadent Herbal Extract (Alcohol Denat., Salicylic Acid, Agrimonia Eupatoria Ext., Chamomilla Recutita Ext., Salvia Officinalis Ext., Potentilla Erecta Ext.), Glycerin, PEG-32, Hydroxyethylcellulose, Mentha Piperita Oil, Eugenia Caryophyllus Oil., Foeniculum Vulgare Oil, Methylparaben, Propylparaben.

Obsah balení: 35 g.

Ikona otestováno Alfa png

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: